הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
רכזת הנגישות – סיגי פרל

טלפון: 09-9778800 

דוא”ל: mailpearlzigi@gmail.com

 

תאו, דוגלת במתן שירות מקצועי, אדיב, איכותי ושוויוני לכלל לקוחותינו. תפיסת שירות זו, מנחה בכל פעולתנו לרבות, הנגשת השירותים לטובת כלל הלקוחות., באופן אשר יאפשר להם לעשות שימוש בכלל השירותים המוצעים באופן שוויוני, ראוי ועצמאי ככל הניתן.

בהתאם לאמור, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים, בביצוע התאמות נגישות במבנים, במתקנים ובשירותים השונים, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן – “החוק” ו “התקנות” בהתאמה), ואף מעבר לכך.

להלן מידע אודות התאמות הנגישות בתאו:

התאמות פיזיות:

  • כניסה נגישה – קיימת כניסה נגישה ו/או רמפה ו/או סף התגברות.
  • שבילים נגישים – שבילים בנויים מחומר קשיח ויציב, ללא בליטות ומהמורות
  • עמדה שירות נגישה/דלפק נגיש המותאם לאנשים עם מוגבלות בניידות
  • פינות המתנה מותאמות, ספסלי ישיבה וריהוט התואם את הוראות הנגישות
  • תאי שירותים מונגשים
  • חניות נגיש בחניון הצמוד לתאו
  • שילוט התמצאות וזיהוי

נגישות מידע בכתב ובע”פ:

אנו ערוכים למתן מענה לבקשת לקוחות ולהנגשת מידע בכתב ובע”פ.

  • הקראת מידע כתוב (תקנון) תבוצע מידית במתחם.
  • מידע בעל פה, יירשם ללקוח בכתב יד או יוצג בדף מודפס.
  • מכשיר עזר לשמיעה (לולאת השראה).
  • בקשות להנגשת מידע בפורמטים נוספים (קבצים דיגיטליים נגישים/כתב מוגדל/ קבצי קול/ברייל ואחרים) יש להפנות לאחראי נגישות (פרטי התקשרות למטה) והבקשות יטופלו בהתאם.

התאמות נגישות במוקד הטלפוני:

נתבי השיחות ומוקדי שירות הלקוחות הטלפוני מונגשים. בשירותים אלו, אין בנתב השיחות מוזיקת רקע, והמלל מושמע בקצב איטי ובשפה פשוטה.

המוקד הטלפוני/ווטסאפ: 1-700-70-29-29 לקבלת מידע אודות נגישות יש לבקש לשוחח עם רכז הנגישות.

חלופות להתקשרות למוקד הטלפוני ושרות טלפוני:

לקוח המתקשה בקבלת שירות באמצעות הטלפון, מוזמן לשלוח מייל או פקס, בהתאם למגבלות ולפעולות המאושרות כיום לביצוע בפקס.

תאריך עדכון : 03.11.2022

תפריט